Jack Kerouac “Yolda“yı yazabildiyse ve bir yol yazını-kültürü ile beslenebildiyse, bunu tek bir şeye borçlu: özendiği, aşık olduğu ve hep peşinden gittiği Hobo kültürüne!
“Amerikan geçmişindeki tüm büyük yazınsal “hobo“ları düşünün [Whitman, London, Guthrie, Kerouac ve hatta Springsteen] böylece Eddy Joe Cotton'ın sunduğu vahşi, kibirli cazibeyi daha iyi anlayacaksınız. Bu tam anlamıyla bir tarih değil bahis konusu olan... Daha çok, bir adamın hobo esrarının kalbine yaptığı nevi şahsına münhasır bir yolculuk.“
Chicago Tribune-
“Jack Kerouac Amerika'yı otostopla geçme isteği yaratmıştı bende. Eddy Joe Cotton ise her şeyi açık bir yük vagonu kapısından izleme isteği yarattı. Cotton, Amerika'nn önde gelen berduş anlatıcılarının doğasını soluyor ve yaşatıyor.“
Brenda Knight, “Women of the Beat Generation“ kitabının Ulusal Kitap ödüllü yazarı-
“Kavram ve kültür karmaşası cenneti ülkemizde: “yeraltı“, “karşı-kültür“, “beat“, “hippie“ vb. gibi ana unsurlara açıklık getiren 6.45 Yayıncılık, bu kitapla Amerikan edebiyatının merkezinde yer alan bir kültürün sözcüsü oluyor.“
Underground Poetix-
“Hobo bir Amerikan başyapıtının uğuldayan bir gece treni, mükemmel bir başarı, Herman Melville, Woody Gutheri ve Ernest Hemingway'in efsanevi sahne önü pogo alanının içinde ikiye katlanmış bir Iggy Pop. Eddy Joe Cotton'ın yol kenarı lokantalarının aşk hikayeleri için büyüleyici bir tutku. Hobo ormanları ve tıkırdayan yük vagonları kalbinizin ritmini arttıracak.“
Alan Kaufman, The American Bible of Outlaw Poetry'nin editörü-
Kullanıcı Yorumları